My day

Halloj i stugan, här ere dålig uppdatering minsann. Det har väl helt enkelt varit så att man inte haft nå vidare skoj att skriva om (Inte för att jag har det nu heller, men men) samt att man inte haft den riktiga orken, känns som om jag har knallat omkring som en zombie hela veckan. Så jävla trött!

Men nu har jag placerat min bak i soffan och laptopen som alltid i knät. Och eftersom att jag inte pallar göra engelskan än så blire lite skriverier hära.

Jag vaknade klockan 7 imorse, när klockan ringde för en gångs skull. Det var fint ute men blåsten gjorde mig inte glad där jag knallade påväg mot bussen, och inte nog med det så höll jag på och komma försent. Eller så var bussen lite tidigt, jag greps hur som helst av panik och sprang sista biten...

Väl i skolan blev det fysträning och med min motivation som låg på noll så blidde det en promenad på slutet. Vi begav oss mot matsalen och chili con carne, har nog aldrig varit så gott som idag. Tog mig till och med en liten knäckemacka. Cissi sa något kul som jag inte kommer ihåg...

Svenska/Engelska lektionen började, och jag orkade minsann inte läsa. Helt plötsligt säger jessica "Titta inte ..." klart som korvspad att jag tittade och vips kallade sara in oss på muntliga nationella provet i engelska...

Sedan efter så kunde jag pusta ut, det var över... Men så var icke lektionen, nej för då skulle vi gå igenom någon novell analys skit. Och sen klockan 14.25 bar det äntligen av hemmåt. Mot one tree hill, först så var jag bara tvungen att ta bussen hem från hökarängen, men jag tajmade den för en gångs skull. Sen vare inte långt hem =) 

När mamma kom hem så blidde det lite ica maxi och sen nu så har vi ätit och grejer. Sitter och hjälper brorsan med matte... Men nu så ska jag svara på vad cissi the bitch skriver .... 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0