Söndag

Hej, vet att jag inte har vart så effektiv med bloggandet. Har vart riktigt seg denna helg. Tänkte skriva lite nu dock om helgen.

I går (lördag) så vare highvalley cup, en innebandy turnering anordnad av min lillebrors lag. Jag vaknade en halvtimme innan matchstart så vi åkte ganska omgående (Jag och pappa) till hallen. I den inledande matchen så förlorar hais mot älvsjö aik och får inte nån riktigt bra början.

Pappa och jag åkte till länna ett tag för att fördriva lite tid. Vi letade efter skrivare men när vi inte hittade nån så bestämde sig pappa för att fixa det senare. Vi åkte vidare till farsta och claes ohlsson och kollade lite. Vi kom ut med lite fölängningssladdar och sen så åkte vi tillbaka till högdalen för match nummer två.

Match nummer två var mot södertälje balrog. Med blotta tanken på det så kunde man ana slutet. Men hais gav dem en hyffsad match spelmässigt men mycket mål blev det inte. Matchen slutade 8-1 till balrog.

Vi åkte hem ett tag, jag kollade klart på "Yes man", riktigt skoj film. Sen så åkte allihop till matchen. Pappa och Classe satt i fram och jag fick dela baksäte med två hundar. Sista matchen kollade vi inte så mycket på, hais förlorade med 3-11.
Än en gång så åkte vi hem och gick ut med hundarna, handlade lite mat och gick hem. Sen resterande delen av kvällen hände inte mykt, somnade tidigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0