Slapp och mera slapp ... och lite chill ...

Jag älskar studiedagar =) Att liksom få möjligheten att sova riktigt länge =)
Det är så jäkla nice. Har pluggat lite smått denna dag samt att jag har suttit och chattat nästan hela dagen om jag ska vara ärlig haha... Vet inte vad alla andra har gjort haha förutom cissi hon har pluggat järnet hah =D
Det är ju bra att nån har självdiciplin hah, jag måste skaffa det dock.

Sitter nu och chattar med Adam och Tess men ska snart fixa min planch till imorn. Har lyckats sabba den första så bättre lycka till mig med nummer 2. Haha önska mig lycka till ...


Min hund har nog inte riktigt gillat mig idag =P
Speciellt inte den halvkorta promenaden då jag insåg att det regnade...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0