Konfirmation och annat trevligt ...

Här sitter jag i bilen påväg hem ifrån bettna. Har haft en trevlig dag med släkten, då vi firade daisys födelsedag samt konfirmation.

Dagen började med att jag vaknade vid halv tio och gjorde mig iordning, sen så drog vi till bettna. Kom dit lite sent, men vi slog oss ner och supportade Daisy som konfirmerade sig, även om challe och jag inte är nå kyrko fan. Chalie heilade lite i kyrkan, o du store gud skona honom.... Sen så tillslut så vare över och mat och fika väntade. Fett hungrig eftersom att jag inte ätit nå frukost.

Efter den lilla samlingen där så åkte vi till kusinernas hus och kollade lite och nu så är vi påväg hem. Ska stänga av datorn innan jag spyr haha... Men skriver mer ikväll kanske =)


Trevlans å träffa dig kusin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0