Helgen ...

I förrgår så vare en helt ok dag, åkte på massage vilket var riktigt skönt, kunde legat där mycket längre. Sen så blev det en visit hos mormor och middag innan jag stressade hem. Somnade i bilen. Sen så kom tess till mig och sen åkte vi med fredrik och hans kompis rikard och skulle kolla street race. Men icke, det blidde inget och senare så gick bilen sönder...

Idag har jag inte gjort så mycket har haft ont i huvudet dock... Var i farsta centrum ett tag, sen åkte jag till kicks och köpte en ny foundation och grejjer. Sen nu på kvällen vare esc, det orkade jag tillslut inte kolla på. Jag var säkert den enda som inte gilla norsken... Men men.

Imorn vankas det konfirmation i bettna så då ska man väl dit. Trevlans, vette fan när man kommer hem men det blir nog sent.




Kommentarer
Postat av: Tess

men nästa gång då jävlar :D är du på på ett till försök till att se street race? :D jag lovar att inte bli på dåligt humör haha (A) :D

2009-05-18 @ 10:35:28
Postat av: Micaela

Tess: Jo men visst haha :P om inte så kanske jag åker med pappas kompis nån gång som tydligen racear :)

2009-05-18 @ 20:14:54
URL: http://mahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0