Goddag gott folk =)

Vaknade imorse, rätt pigg faktiskt, klockan var 7 och jag hade en hel halvtimme på mig att göra mig iordning. Ändå så höll jag och lillebror på att missa tunnelbanan. Och det hade ju inte blitt så skoj.

Jag fick vänta lite på både jessica och bussen innan vi senare åkte mot gymnasiet. Vi knallade upp till skåpen och hämtade massa pennor inför proven som väntade, Engelska läs & hör förståelse.

Aulan fylldes och proven satt igång. Ska jag va ärlig så gick det rätt bra, så som det känns nu. Men trotts det så blire säkert ig eller nåt ändå, brukar jämt vara så.

En timme lunch blev det sen och cissi och jag var lagomstressade där vi satt med två varsina hamburgare framför oss och en kvart kvar till provet, attan! Och jag som inte kunde något...

Vi hann och läraren kom och provet sattes i verk, nej det bådade inte gott. Och nu efter så vet jag inte hur det gick, hoppas på ett g i alla fall. SNÄLLA..

Jag gick med raska steg mot centrum och lyckades tajma bussen perfa. Sen så kom jag till högdalen och nere ifrån perrongen så såg jag och hörde garped och jimmy som hade en kundvagn med högtalare och spelade lite magnus ugla och gyllenetider.

Lite skoj, men sen kom tuben och jag tog mig hem. Kollade lite på one tree hill och åt massa apelsiner, gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0