Duktiga jag =)

Äntligen så lämnade jag in nafla uppgiften, inte i sista sekund i alla fall som annars. Så det känns rätt bra att vara ute i tid för en gångs skull. Nu väntar jag bara på att pappa ska komma hem så att vi kan gå ut med hunden. Sen så kanske jag sitter vid datorn ett tag innan jag sedan somnar, får se.

Dagen som sådan har varit rätt lugn, vaknade runt ett. Och så kollade jag klart eagle eye som pappa och jag hyrde på boxen igår. Så kom challe och därefter så gick vi ut med hunden i regnet. Trots våra stora planer så vart det kanske bara en 20 min promenad i regnet.

Vi återvände hem och kollade lite oth och åt. Och sedan några timmar tillbaka så borjade jag skriva på uppsatsen. Och nu är man äntligen klar. Pappa har kommit hem så vi ska knalla ut nu...

Hejs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0