Dålig uppdatering!

Hej, det att det har vart lite dålig uppdatering, men så ere när man har en dator som knappt funkar! Tragiskt jag vet, men det är kanske därför jag börjar få ett liv..

Här kommer en liten kort ressumé av helgen:

Lördag

Ja denna dag så vaknade jag klockan hm... 11 kanske, segade och tog mig en bulle. Därefter eller vid 1 tiden så blidde det lite lägenhets koll. Så det blir la flytt den 26 juni. Efter det så blidde det innebandy match, jag spelade mot lillebrors lag, vi förlora dock och jag hann inte knuffa challe över sargen, men bättre lycka nästa gång!
Därefter blidde det rusch till farsta och hitta kläder, köpte två plagg...
Sen köpte jag kött till kvällen och rejsade hem för att göra mig i ordning. Sen bar det av mot flaten, där det blev en trevlig kväll och massa mygg.





Söndag

Idag så vaknade jag med tanken om att fara in till stan och köpa lite grejjer, men ändrade mig snabbt när mamma nämde att vi skulle till kicki och bada. Så vi for ju ut till sorunda och hade det mys halva dan. Vid 3 tiden så for vi hem och sen dess hare inte vart allt för livat.
Jag köpte mor en morsdag present och sen for jag till pappa. Väl inne genom dörren vart jag attackerad .... av EXI!
Kvällen ser ut såhär, plugga,plugga,plugga etc. och hämta möbler i strängnäs!




Så så ere! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0