Crack the shutters open wide i wanna breath u in the light of day... =)

Tjenare ;)

Imorse så vaknade jag och tvingades pallra mig upp och göra klart planchen eller i alla fall börja, kan fan inte komma med ett blankt papper haha (Vad skulle cissi säga då?) Nej så jag skrev lite, ritade lite och ja sen tog jag mina mackor och hoppade in i bilen. (Tack Marcus förresten för att du var snäll och frågade mattanterna =) ) Pappa dumpade mig i högdalen och eftersom att klockan var 25 så gick jag och min planch och hämtade en tidning.

Snart kom jessica med sin svarta plastsäck och likaså bussen. Så vi åkte till skolan. Där möttes vi utav Erika som gjorde nå skumt läte om jag inte minns fel. Vi gick till klassrummet och så gjorde jag klart planschen. Det blev la fint... Tills Cissi sabbade det :O

Efter det så kom sara in i klassrummet och vips så vare svenska/engelska lektion. Hon visade oss våra nationella prov och så försvann hon titt som tätt. Jag spelade spindelharpan för den som ville veta =)

Sen så vare äntligen lunch, nå pannbiffar och potatis, helt ok! Stillade hungern i alla fall. Sen efter det så blidde det so, skoj å få träffa Eva, hade saknat henne, NOT!
Cissi lekte vid min msn och skrev massa till mina kontakter, medans jag satt på andra sidan klassrummet och inte kunde försvara mig. Inte snällt... Men sen så efter det så blidde det nå samlings grejs i lilla aulan. Muy fun.... ?!

Efter det så tog jag tuben hem och raceade till datorn, men där fanns inge kul. Var ute med hunden sen. Och nu sitter jag och sjunger på lite musik, gräsligt värre =O










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0