Wednesday & Thursday

En kort summering av gårdagen då. Det började med handbollsträning, var faktiskt roligt men det blev dock lite långtråkigt att skjuta hela träningen. Efter det så var det gymnastik, softball. Fixade en poäng, vad mer kan man säga? Jag gjorde dock inte mycket mer än det. Sen så vare lunch, våfflor. De var icke goda samt att det inte fanns nå grädde, ack ack... Detta följdes utav ett förfärligt matteprov, kom inte ihåg ett piss, man kan ju hoppas på g i alla fall.



Mycket mer var det inte i skolan, hemma vare ganska chill. Vi gick och handlade och lämnade hundarna ute. Tillslut blev det ettt jäkla skällande så jag gick ut. Där stod det en färgad man och skrek åt hundarna och drack sin öl. Han började prata med mig och kalla några andra tjejer för horor men tillslut gick han. Sen så kom folk förbi och började prata delvis med mig om vad som hänt och att hundarna hade varit duktiga. Vet fortfarande inte riktigt vad som hände och ångrar djupt att jag inte släppte loss dem och bad han killen att lämna mina hundar ifred.
Det var onsdagen...





Idag så fick jag skjuts till högdalen och även denna dag började med träning, gick sådär men lite kul var det. Måste bara bli lite bättre på allt. Sen så efter det väntade lunchen den var väl helt okej och därefter väntade ett engelska prov. Det började bra men sista punkten gick inte så värst frammåt. Fick smått panik när word krånglade och stängdes ner men men det löste sig.
Efter det så hann jag vara med på lektion ett litet tag och sen väntade en föreläsning. Den var helt ok men jag kommer dock inte riktigt ihåg vad han sa, blev lite trött.
Tillslut fick man äntligen dra hem. Väl hemma så började jag kolla på one tree hill och nu så sitter jag här och skriver. Kvällen blir hel lugn, kanske lägga sig tidigt? Får se.

Det var allt hittills, imorn ere fredag sen ere helg och då väntar shopping och bio =)

// Micaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0