Söndag

The bitter end of thesport lov, japp nu är det här. Men det dröjer ju, tack och lov, inte länge tills lov nummer två. Och efter det så väntar ju det ljuva sommarlovet. Ahhh... Det ser jag fram emot. Denna dag så vaknade jag väldans sent, typ runt halv ett. Var uppe ett tag igår så det blev lite mycket sova. Den resterande delen av dagen har jag bara hållt mig undan, och hunden förståss. Pappa löpte amok och började städa i lägenheten. Sen så har jag ju förståss kollat på kyle xy. Riktigt skojjigt, den serien är helt jätte bra, men snart slut kollad. Tyvärr. Men men, när en tar slut så hittar man en annan.

Nyss så var jag och hämtade min broder från träningen och nu, trot eller ej, hur sent det än må vara, så blir det middag. Japp, du hörde rätt. Middag klockan 21.10 på en söndagkväll. Same, same. Sen så väntar mer episod av Kyle xy. Ska bli riktigt skoj. Min läxa däremot, hoppas jag att jag kan skjuta på lite, men det får vi ju se hur det går med den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0