Oldies ...

Jag började kolla på kort igår, vet inte varför. Blev helt plötsligt bara lite inspirerad. Och bland alla olika slags bilder så hittade jag dessa två. Tyckte det var lite roligt, just med tanken på hur vi alla som är på bilderna har förändrats.



Lucia på dagiset otto
Therése, Rebecca, Jag och Fredrik


Therése och jag på skansen


Den första bilden har jag dock inget minne av, men den sista bilden kommer jag faktiskt ihåg.  Vi var på skansen med våra mammor och bröder, en varm sommardag. Tess och jag gillade bandet kiss, därav hennes sminkning. Hon ville bli målad som Gene Simmons, bandets sångare.


Gene Simmons

Kommentarer
Postat av: Tess

Åh, vad söta bilder, haha :D Har inget minne av att jag gillade gene simmons haha ;D

Men vad stor jag ser ut på den andra bilden, mycket större än dig ju ;O ;D haha :D

2009-03-05 @ 23:43:39
URL: http://alltidtess.blogg.se/
Postat av: Fredde

haha, naawwww, skit lyckliga allihop :P

2009-03-06 @ 17:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0