Nu är det måndag igen...

Denna natt har jag knappt sovit ett dugg tack vare den lilla varulven Exi. Nedrans hund. Så fort man visade minsta tecken av att man levde då fick man hennes blöta tryne i ansiktet samt att hon snurrade runt i sängen. Näej ikväll blire stängd dörr och inga hundar. Fast rumpan är dock väldans chill, min lilla nallebjörn.

Tids nog så vare ju dags att gå upp så jag åkte med pappa och bytte bil för att få skjuts, lite sovmorgon i alla fall. Sen så vare handboll utan handboll eftersom att det var fystester så jessica och cissi fysade lite, jag kollade på. Sen så vart det ju kebab till lunch, det var ju sådär. Har aldrig gillat kebab i mitt liv, kommer nog inte göra det heller. För fett och konstig konsistens. Men det blev fil där. Den gick vi och lekte flitiga på naturkunskapen. JAg var smart som vanligt och lars verkade mindre smart men så ere. Sen så följdes ju det utav sexualkunskap med eva. Synd dock att "Negerkuk" gick att sudda bort, hade vart lite kul om det stod kvar, men men. Sen så tog jag tuben hem. Blev utskälld (ordagrannt). Sen så har vi ätit och nu ligger de flesta och kollar film, eller pappa sover, jag gav upp challe kollar och hundarna has left the building. Tror dom måste ut snart för den delen. Det blir ett senare projekt. Undrar dock om cissi fortfarande är i chock? =P

Men skriver väl mer imorn ... Hare gött!!


Batteratten utanför pappa.
Jag vill ha vår!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0