Melodifestivalen

Vad ska man säga. JAg har nog aldrig riktigt gillat melodifestivalen, det har bara blivit en tradition som man följer. Och nu känns det verkligen som att det bara blir värre och värre låtar. Min favorit i år är väl HEAT, men sen så tyckte jag en annan låt var bra också.

Men saken är den att jag tyckte hon caroline af ugglas var inte bra, men just hennes sätt att framföra låten var faktiskt lite roligt. Och när min bror berättade vad han tyckte om den så satt jag bara där och hoppades på att den skulle gå vidare, vilket den gjorde då. Till andra chansen.



Igår satt jag framför tvn och melodifestivalen ännu en gång, och blir helt förvånad när "snälla, snälla" går vidare. Då tänker man aha okej. Men sen när hon möter "kommer inte ihåg vad dom heter" men de som sjöng "i've got you" då och jag verkligen hoppas att den andra gruppen ska vinna. Så går hon helt plötsligt vidare till final. Jag menar ärligt talat, vad tänker svenska folket med egentligen?

Näej det är fan sinnes sjukt. Och jag tror faktiskt att det andra bandet med deras "I've got you" hade haft större chans att vinna, men men....









Vilken var egentligen värdig att gå vidare ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0