Tänk om?

Denna dag började klockan åtta, kan inte fatta det med tanke på att jag gick och lade mig klockan två igår. Men i alla fall så satt jag och fixade lite på datorn och sen så gick jag till högdalen med doggen och tittade innebandy. Pappa och jag turades om att stå ute med hunden. Därefter så bar det av mot örby, kolla bussarna eftersom alla nycklar fattades ur nyckelskåpet. Där träffade caramba i alla fall en kompis, dusty. En tik som var väldigt lik honom. Sen så bar det av hem och det blev lite lunch och fixande med datorn.

Vid klockan fyra så drog mamma och jag till mammas moster och skulle äta middag samt låna längd skidor. Leo och Kasja var där och det blev massa snack om betting, eftersom leo jobbar på bettson. Senare så bettade de lite på EMD och hon la voux tjejen. Därefter satte jag mig i deras massage stol, juvligt, samt mat. Det var första gången som jag kan säga att jag tyckte om potatisgratäng, helt ätbar.

Klockan åtta började melodifestivalen. Ulo lekte hitec med sin bioanläggning, vilket inte var otippat. Det blev glass med blåbär, mums. Och sen vanns det ju 350 spänn på bettson då när la voux vann. Så nu ere ju bara å lära sig låten eller ??? Och hur nära var det inte att snälla snälla vann? Gisses... Hade den vunnit så hade det ju bara vart å lämna landet. Vinnarlåten kan nog klara sig rätt bra ändå i eurovision saken så good luck.

Nu är jag hemma, ska sova. Godnatt.




Nu börjar american history x, orkar man kolla eller orkar man kolla?
Svar: NEJ!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0