Plugg, plugg, plugg

Denna morgon var varulven inte lika vild. Hon kom istället och la sig brevid mig de sista tjugo minutrarna som jag skulle sova. Sen så fick båda hundarna mat och därefter vart det rush till tuben men jag hann. Så där satt jag med min full laddade mobil och lyssnade på musik. Sen kom jessicaf knallandes med sina nya skor när jag ställt mig vid bussen. Så vi åkte till skolan men ingen becca satt på bussen. Hon fick skjuts. Fusk. Fast jag fick ju det igår, de va nice.

Ida var i skolan idag, hon kom tillbaka ifrån frankrike igår. Det var lite roligt, med ny frilla och allt. Dagens problem blev dock att vi skulle göra ett projekt men ingen kom på något att göra. Så om någon har ett förslag så tar jag gärna emot det.
Efter det så väntade engelska/svenska lektionen och vi fick tid att arbeta mer våra olika grejjer som ska redovisas innan åre. Det gick inte så mycket frammåt för min grupp som inte hittade så mycket fakta, mest bara filmer. Sen så var det ju ett problem eller kanske inte att carro åker bort imorn. Så vi kommer få jobba lite mer vi som är kvar i skolan.

Tillslut vart det lunch, var skit hungrig. Och efter det så väntade samhällskunskapen och nåt grejjs som jag inte fattade ett skit om. Men med lite hjälp från en artikel från expressen och lite info från ida så blev det ju ganska glasklart. Men som vanligt så tröttnade man ju på det där så det blev lite spel samt att vi skulle kollat den där guldfirren som spelade fotboll men tack vare cissis dator så gick de inge vidare med det.

Skolan togde slut och jag åkte tuben hem till mina hundar som jag sedan var ute med. Och nu gör jag inte speciellt mycket, ikväll blire tvättstugan och sen så plugg inför imorn. Måste sen eventuellt hem till mamma och hämta lite grejjer men vi får se hur det blir.

// Micaela




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0