I don´t care

Klockan nio vaknade jag och gjorde mig lite frukost. Sen så bar det av mot bussen runt tjugo i elva, lyssnandes på den nya musiken jag laddat in i mobilen. Väl uppe i highvalley så hade det vart en brand så polisen var där. Och mycket människor som var väldans nyfikna.

Jag var i hallen vid elva och då började mitt pass. Så skönt det skulle vara att sluta tidigt, trodde jag. Men avlösningen (Jerry) kom inte så klockan 15.40 någonting blev det hemgång. Mamma hämtade mig och så nu e jag hemma. Ska nog ta det lugnt denna fredagskväll, kolla let´s dance eller nåt annat trams på tv. Är det typ inte final? Imorn så ere ju star wars, kan man inte missa heller =P

Imorn väntar match i tyresö, får se hur det går. Önska mig lycka till...






I don´t care - FOB




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0