Fredag

Imorse så var det ju en helt underbar sovmorgon, minns dock att en liten exi kom och störde mig i min sömn. Men jag somnade om. Klockan 7.05 så gick jag upp och gjorde mig i ordning och chillade lite. Kollade lite grejjer på datorn och så innan jag drog mig vidare ut i kylan mot tunnelbanan. Somvanligt så ringde jag pappa och pratade lite. Sen när jag väl kommit fram så tog jag min metro och gick upp och satte mig. Vilken känsla det är att få sätta sig i en helt uttömd tunnelbana, wonderful. Men alla kliver ju dock på i rågsved.

I högdalen så stod jag ju då och väntade på bussen, bussen kom men ingen jessica. Hade jag missat nåt? Var det inte sovmorgon? Jo det var det för att becca satt på bussen. Jag slängde iväg ett sms till Jessicaf och det visade sig att hon redan var i skolan, hon hade tagit en tidigare buss och glömt sovmorgonen. Too bad for her...

Väl i skolan så satt jessica där och pratade engelska, helt otroligt. Hon kunde det utantill och rabblade det flera gånger dessutom, impressive. Sen så började dock historian, det blev mycket anteckna och sen fick vi tillbaka provet. Blev lite besviken, trodde att det hade gått bättre. Men men och efter det så satte åre redovisningarna igång.

Segt vart det och sen fick vi gå på lunch för att sedan återvända tillbaka till klassrummet och lyssna på några. Det hemska var att jag nu börjar fasa för hur mycket jag kommer frysa, det är inte kul inte... I will die...

Efter det så blev det planering av mat i grupperna, och jag och cissi måste gå å handla lite grejjer sen. Men sen så drog jag hem, fort som fan och tog det väldans lugnt. Challe gick ut med hundarna så jag kunde chilla och kolla one tree hill.



Exi ska flytta till värmland, där får hon det prima =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0