Finally fredag

Gud vad gla jag är. Är klar med svenskan och redovisningen så just nu känns allt bara toppen. Imorse vaknade jag och kom genast på att jag kunde sova lite längre. Pappa skjutsade mig till högdalen och sen efter en stunds väntan så bar det av mot skolan.

Historia, dagens första lektion. Den gick åt till att anteckna en jäkla massa, men det var ganska nice ändå. Sen så slutade vi tillsist och då kom det jag helst ville slippa. Idrottsskade redovisningen. Lite lycka spreds när min ppt inte gick att öppna på min datorn men så kom ju becca med förslaget att jag skulle öppna den på en annan. Vilket fungerade, så tillslut stod jag framför alla och skakade och babblade massa. Fett nervös men jag var glad att få det överstökat.

Efter det så kom den efterlängtade lunchen klockan 12.30, pizza. Det slank ner och sen så tog jag tuben hem. Alldeles nyss så var jag även ute på en sväng med carumpa, riktigt skönt.
Nu ska jag dock bara ta det lugnt haha och kolla one tree hill. Sen får vi se vad det blir för film idag då, först blire projekt "hitta den förbaskade dvd kontrollen". Får se hur det går. Önska mig lycka till!

// Melak 


Doggbert just love watching movies....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0