Sommarlov dag 4


Denna dag tvingades jag stiga upp klockan 10 för att sedan göra mig i ordning för att åka till nyköping/flen, till mina kusiner. Det tog ett bra tag innan vi var klara, hunden hade fått rastats och vi hade hämtat upp kicki och co men sen var vi äntligen påväg.

Lurade daisy lite och sa att jag inte skulle komma, hon gick på det... =)
Men väl framme så fick man hälsa på andra och det dröjde ett tag innan cindy kom. Därefter blev det lite mat och sen fika. Det var rätt trevligt men i slutändan blev det lite tråk.

Lovade kusin fanny att komma ner nån gång på sommarlovet men vi får se hure blir. För inte så länge sen så åkte vi i alla fall hemmåt. Vi tog en tur förbi kicki för att hämta Viktors grejjer, så han kunde sova över här.

Nu e man ju då hemma, Viktor kollar vad jag skriver och så ska vi kolla på tv och ha lite mys. Ingen rolig är dock inne på msn =P

Ännu ett hurra till en bra, händelserik dag!



Grattis Cindy !! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0