Sommarlov dag 3

Älskar mitt sommarlov =)

Att få sova länge som imorse till klockan kvart i ett. Härligt värre.
Efter det så satt jag vid datorn, det ösregna utanför... Sen så gick jag ut med hunden och busade lite.

Mamma hämtade mig och vi åkte till högdalen och mötte lillebror och pappa. Gick till banken och efter det så blev det lite fika. Vi gick även till lindex och köpte ett par tights, där vi för övrigt mötte jessica s;s mamma och sen blev det hemgång.

Väl hemma sitter jag och datanördar. Sen blir jag halvt seg och smått surig. Men sen så kommer äntligen tess och fredrik över och så spelar vi kort.

Vi började med plump, fredrik vann... Sen så spelade vi tp, fredrik vann.... Sen så blev det barn geni, där fredrik påstod att han skulle vinna, men jag vann ... =)
Sen blev det neger och president och tess vann... =P
Vi spelade lite sjuan också...

Mitt upp i allt blev vi dock överraskade av en viss grej. Inte spec kul!
Men aa...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0