Sommarlov dag 21

Tjaba!

Vaknade klockan 6. Tog mig upp ifrån soffan och gick och la mig i sängen. Somnade om. Vaknade sedan klockan 10. Satte mig vid datorn för att kolla en sak, men även denna gång så var det en besvikelse. Jessica har skickat mig lite musik nu så jag har lite att lyssna på.

Kom även precis ut ut duschen. Rätt nice. Nu måste jag bara föna håret. Pallish icke men annars om jag inte gör det så kommer jag se ut som en jag vet inte vad i huvet.

Har ångest när det gäller mina och cissis t-shirtar. Måste fixa dom inom kort. Bah... Jag vet ju inte ens vad vi ska ha för tryck =(
Och så är cissi i polen och får inte tillgång till en dator på en till två veckor. Fan fan fan.


Något tips från nån, vad man kan trycka på det förbaskade t-shirtarna?? Vore trevlig om någon kunde komma på nåt finurligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0