Sommarlov dag 2

Denna morgon vaknade jag tidigt som attan, befann mig i sorunda och hörde frukosten dukas upp. På med kläderna fort som fan för att inte bli mobbad av min alltid så snälla moster. Där åt vi allihop en trevlig frukost innan jag skulle frisera Erika. Lockar blev det i mängder...

Sen for vi till kyrkan för lite avslutning, kicki höll på å krocka och sen tillslut hittade vi en parkeringsplats. Nissarna pratade, barnen sjöng och sen vare slut.

Dags att fara till fagervik, fika och dela ut lite presenter, sen åkte vi äntligen hem för lite lunch klockan 12. Got gott gott, jag var riktigt hungrig. Mormor och ove kom och hälsa på. Ove fyllde år. Vi fikade, mycket gott. Sen så hade jag och viktor lite match, först kast med liten tennisboll sen kast med fotboll och sen kubb. Därefter tog vi paus, viktor spelade tv-spel och jag låg på tomten och solade.

Sen vart det full rulle igen när kicki skvätte vatten på mig. Därefter spelade vi tv spel och sen yatzy, jag vann!
Sen varvade det ner och vi kollade på film, riktigt rolig. Sen kom far och hämtade mig mitt upp i allt, men men...

Sen har vi vart och köpit pizza och nyligen kom vi hem, men grabbarna har redan dragit. Vart? Hm... hunden e också borta...


Glad sommar på er alla!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0