Sommarlov dag 19 (Söndag)

Hola!

Vaknade imorse klockan nio. Steg upp och lekte zombie. Började städa smått och sedan kom mamma. Efter det så gick lillebror och jag ut med hunden och lekte lite. Det var rätt kul i hettan, men därefter så beslutade vi oss för att åka in till globen och shoppa loss.

Det var velande hit och dit, och när vi finally var klara så gick vi till subway för lunch. Lite fel att äta varm macka i hettan. Men sedan så tog vi oss i alla fall hem. Jag väntade åter igen på ett mail. Som slutligen kom. Efter jag vart ute med hunden än en gång.

Satt lite vid datorn men sen var det dags att åka till lida och bada med classe angelika pappa challe jag och hund Lite trångt i en 5 sätes volvo =)
Men det löste sig. Trevligt var det!
Har nu även pallrat mig hem till mamma och vår nya lägenhet. Rätt mysigt här faktiskt men ovant!

Kvällen blir la chill. Tare lite easy och sova i min sköna säng!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0