Sommarlov dag 18... God morgon! Naat...

Hejsan! Jag måste va dum i hövet eller nåt. Klockan var fan 06.00 när jag vaknade och jag kunde inte somna om heller. FÖR VARMT!! Hettan tog kål på mig... Caramba och jag är dom enda som för liv i lådan atm. Men snart ska fan de andra upp också. Funtar på å ta en promenad idag antingen ner till garaget och hämta bilen vilket är några kilometer eller så går man helt enkelt till mamma... Men vi får se.

Tur att man hade lite och göra denna morgon i alla fall. Ett mail som behövdes svaras på, en Fredrik att prata med en blogg som går att uppdatera, jag och sen funtade jag även på att spela the sims men jag vette faan. Det spelet vill mig inte gott, eller det vill helt enkelt inte som jag =S

I alla fall så skiner solen, hunden e gla, så man kanske går ut med hunden i solen och så blire kanonkul, eller dylikt!!
But, who knows?



Flytt senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0