Sommarlov dag 15 (Onsdag?)

Hejsan! Sitter nu hemma hos mamma, surar "lite". Men så kan det ju bli liksom. Denna dag så vaknade jag klockan 10 och insåg att jag bara hade en halvtimme på mig innan jag skulle möta tess i centrum. Jag slängde snabbt ner allt i väskan, filt, handduk, mackor, vatten, pengar och mobil.

Tyvärr så vart jag lite sen, men tess väntade glatt på mig. Från centrum så gick vi mot älvsjö badet. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Men när vi väl kom fram så märker tess att hon glömt handduk. Snäll som jag är så lånar jag ut min filt.

Där låg vi då och solade. Hade vilda diskussioner, killar var det vi pratade om mest... Men sen så tog vi oss även ett dopp och återgick sedan till solandet.

 


Efter det, vid 14 tiden så gick vi hem till mig, köpte en frisbee dock och gick sedan med caramba och lekte lite. Han visade lite underliga grejjer han kunde, speciellt att gräva ner sin petflaska. Lite gulligt =)
Sen visade jag alla hans andra trix...

Sen så vare bara hem igen och vänta på mamma, jag plockade och städade lite under tiden. Men efter ett tag så kom hon och vi åkte hem. Hem och packa. Dom vi ska byta lägenhet med kom också hit och tittade. Liten gullig unge hade dom... Och så två andra barn.

Sen så har vi ätit nu och så har lillebror och jag ordnat ett datarum =)


 
Det blir allt tommare här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0