Sommarlov dag 14

Hejsan =)
Var rätt seg idag, vakna klockan ett. Men som sagt, man har ju sommarlov. Jag käkade lite frukost innan jag och charlie begav oss ut på äventyr. Vi gick ner till ängen och solade och lekte med hunden. Det var rätt trevligt faktiskt. Men efter ett tag så drog vi hemmåt igen. Förbi bankomaten. Förvånansvärt så hade jag fått in pengar, vilket var rätt trevligt =)





Charlie och jag pratade om att dra på bio, men jag vet inte riktigt. Vi kanske gör det imorn istället. Efter att jag vart med tessan.

Jag gjorde pannkakor när vi kom hem och sedan så har vi kollat på xmen, den var rätt bra faktiskt. Nu när jag äntligen orkade kolla på hela. Har även suttit och blivit sur över att det inte går att teckna... Så jag är fortfarande lite butter innan jag kommer på andra tankar.



Snart ska vi ner och handla lite mat, kyckling och ris blire. Mums =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0