Sommarlov dag 13 (Måndag)


Hejsan! Det var ju länge sen... Som ni ser så har designen ändrats åter igen. Blev bara så. Tyckte dessutom det blev rätt skapligt, men jag är inte klar än.
Just nu sitter jag här i soffan och funderar på om jag ska pallra mig iväg ut och springa eller om jag ska vänta ytterligare ett tag. Jobbigt läge. Måste handla mat också ... Men det gör jag förmodligen på hemvägen eller nåt.
Vet ju dock inte vart jag ska springa än.

Ikväll så blire eventuellt fiskning som gäller. Grilla lite, bada hunden och firra så klart =)
Skoj blire i alla fall, om det blir av.

Sen ska jag till mamma och packa... Ska ju flytta på fredag =)
Skoj =D



Jag kommer dö =O =P =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0