Sommarlov dag 1

Vaknade denna morgon klockan halv 1. Jäkla trött man var, ändå så gick jag och la mig klockan 23 igår. Men men... Sen så gick jag ut med hunden, ska ut med honom igen snart. Efter det så började jag med min lunch. Pannkakor, det två första stektes i margarin men sen vart jag tvungen att använda becel. 

När jag nu sitter här och ska äta så smakar skiten fisk, usch!
Inte precis vad jag hade tänkt mig, men men...

Idag så väntar då en liten resa till min moster. Pappa skjutsar mig när han slutat. Så imorron blire skolavslutning dära då, lovade erika att komma så... Sen får vi se hur länge jag blir kvar.




Inte gott med fiskpannkakor =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0