Snart lov!

Nu är det endast några ynka timmar kvar innan skolan är över. Och skönt är det. Kan inte vänta, så som jag har längtat efter detta lov.

Idag har det inte hänt så mycket, väcktes klockan 9 utav min nedrans mobil som stod på väckning. Som tur var så kunde jag då ringa frisören och avboka min tid. För några snubbar skulle komma och fixa med gasen.
Hur som helst så var jag nu klarvaken och gick och satte mig i vardagsrummet. Lekte lite med datorn och åt två ägg som frukost, jag som inte gillar ägg. Men i alla fall.


Tiden gick men inga gas gubbar kom. Jag satte mig och käkade skorpor, min lunch. Då ringer självklart pappa. Och strax efter det kommer gas snubbarna. "Vi är klara nu, ni kan använda spisen" Men jaha, vare inte mer än det? Och jag som hade oroat mig hela morgonen.
JAg kunde då i alla fall återgå till datorn, lugnt och fortsätta med vad jag än höll på med. Sen så har jag även spelat "Hero Heroine" ett antal gånger denna dag, har fastnat för den.


JAg knallade ut med hunden, mötte boxern. Usch! Men det gick bra i alla fall, sen så ungefär samtidigt som mig så kom pappa hem. Han snodde datorn så jag gick än en gång ut med min hund. När jag kommer tillbaka chockerar pappa mig med frågan om vi ska åka till gålö och bada hunden.


Självklart så far vi dit och hunden simmar som aldrig förr. Har nog aldrig sett en så glad Carumpa förut. Sen så tog vi oss hem igen och käkade middag. Nu sitter jag igen vid datorn och ska snart gå och lägga mig. Men först så måste jag släcka törsten. Fort som faan!


Hejdå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0