Skum dröm...

Denna natt har jag haft en så underlig dröm!
Det började med att jag träffade en kille, som var riktigt snäll, trevlig och söt... Vi hade roligt tillsammans, men redan samma dag som vi träffades så frågade han mig om jag ville gifta mig med honom. Jag tyckte att det kom så plötsligt, och började tänka på ved jag skulle svara. Han började berätta någonting om att hans släkt hade en föbannelse över dem så om vi inte gifte oss så skulle jag typ dö.

Här vart det rätt konstigt för jag dog inte samt att jag tackade nej. Men däremot så gick jag och surade över mitt beslut. Han hade typ hittat en annan och jag kommer ihåg att jag kom upp i ett rum, där står alla mina vänner. Dom jag kommer tydligast ihåg var då Therese, Daisy och Charlie... Men hur som helst så blir jag riktigt sur över att han hittat en ny och mitt dumma beslut att säga nej.

När jag ser den fina bröllopsklänningen som hon ska ta på sig så brister allt och jag smäller igen dörren och går ut och sätter mig i regnet och surar. Daisy kommer ner och frågar om jag är sur. Självklart svarar jag nejdå. Och surar ännu
mer...




Efter det så kommer jag inte ihåg nå mer... Tror pappa väckte mig mitt i allt. Hans nycklar var borta!
Dom måste jag dock hitta idag... !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0