Skolavslutning =) !!

Ja nu är det äntligen dags, eller snart, klockan 9.15 börjar hela grejjen sen är jag ledig =)

När klockan var 8.10 var jag redan klar att gå men det var inte riktigt dags då. Så nu hann jag blogga lite dåra innan jag ska sticka. Här är det en lugn morgon, hunden sover och får inte komma i närheten av mig på grund av att jag inte vill bli hårig, vilket jag förmodligen kommer bli i alla fall.

Nu smsar jessica och frågar vad jag ska ha på mig, och det kan jag svara på nu att jag har leggins, en tubtop och en kofta på det plus regnjacka. Usch vad jag kommer frysa men det här händer ju bara en gång om året...

Nej nu kommer jag inte på mer vettni!


Snart sommarlov =)

Kommentarer
Postat av: madde b

sommarlov rockar mickan :D

2009-06-09 @ 19:45:59
URL: http://drowninglessons.blogg.se/
Postat av: Micaela

Lööööv it =)

2009-06-10 @ 15:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0