Måndag ...

Hej hopp!
Idag hare vart både gott och ont. Men allt har sin lilla lösning så nu, än så länge så är allt bra =)
Fick skjuts imorse till högdalen, där jag tog mig en macka på pressbyrån. Smaskade i mig den på 5 min och sen kom jessi och bussen. Vi for till skolan där vi hade träning. Vi "tränade" och sen vart det lite chill i omklädningsrummet och sen Maaaaat !

Idag så serverade matsalen lite kyckling schnitzel och ris, göttigt. Därefter så väntade lite naturkunskap. Och det gick la fint. Snubben hittade dock inte rätt prov som jag skulle göra så jag ska göra det imorn kl 9.00. Men efter det så vart det lite Eva lektion... Jag blev aningen sur. Men sen slutade vi!

När vi väl slutat så köpte både cissi och jag varsin glass. Gött =)
Och sen så åkte vi till hökarängen där vi skilldes år och jag blev hämtad av pappa. Jag åkte hem och löste problem och sen vart jag så glad så glad. Hundarna, challe och pappa åkte och badade. Riktigt kul att se min lilla tjockis simma =)

Sen nu på kvällen så har jag bara pratat med cissi på skype och lite så... Så så ere!


Höhö, det blir nog bada av flera gånger =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0