Dålig uppdatering ännu en gång!

Jo det är ju såhär det blir med lite halv knasiga datorer och internet som kraschar all the time. Men här kommer ett litet inlägg om gårdagen på sätra ip. Vilket var en rätt trevlig dag om man bortser ifrån regnet!



Min klass var ju då funktionärer för nån aktivitet för handikappade igår på sätra ip. Dagen började med regn, regn och mera regn samt blåst vilket orsakade kalla fingrar och tår. Men jag och 11 till blev tilldelade att hålla koll på löpningen, och jag tog tid på folk som sprang, vilket gick rätt bra, tabba mig kanske 2 gånger. Men men...

Vid 11 tiden bjöds det på utsökta frallor och sen lite kött pch ris som mat, gott vare i alla fall och äntligen fick man komma in i värmen. När vi sedan sitter och äter så kommer en tjej från min gamla skola (Jea) fram till oss och rabblar upp massa info om oss (Mig och Jessica). Som tillexempel så berättade hon att jag hade haft sandre färgat hår förut men färgat det nu, och så gick hon iväg och kom tillbaka och berättade att min lille bror hette charlie och att han var 94a och vilken skola han gick i och så vidare. Så jäkla imponerande minne hon har, men ändå rätt läskigt haha...

Sen så vart det dags för arbete igen och vi delade ut lite västar till stafettlagen och så tog vi tid på dem. Och undan gick det!
Innan man visste ordet av så var man påväg hem, eller i alla fall emot tuben. Fast cissi och jag hade lite problem med att hitta den först. Vi mötte Jessica och co vid tuben och då hörde jag henne fråga "Vart kan man bada?" men det var visst fel. Men svarade på den frågan i alla fall, "I vattnet?" lite halvt fundersamt. Vi gick förbi och jag hörde nåt "Men jag trodde du visste allt om adam?" Och där gick jag som ett frågetecken? Vartfan kom den frågan ifrån?

Grubblandes så gick jag och cissi på tuben och åkte till slussen där jag tog min tunnelbana hem. Hem och direkt i säng och sov till klockan 19. Sen så vare en rätt lugn kväll i sig. Jag gick och la mig rätt tidigt. Japp....


Så så vare !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0