Where the streets have no name...

... sitter jag och lyssnar på nu. En rätt bra låt gjord av u2. Gillar faktiskt deras musik.

Hur som helst så vaknade jag denna morgon klockan 10... Drömde nån konstig dröm... Ovanligt?! Men hur som helst så gick jag i alla fall upp. Käkade min goda nyttiga frukost och knallade därefter ner till fotbollsplan med hund och pappa för att leka lite =)

Pappa fick telefonsamtal och en halvtimme - en timme senare så var vi i sollentuna och hämtade lite folk. Körde dom till trosa.

Sen efter det så åkte vi ner till hagsätra och handlade mat och hundleksaker innan vi åkte hem till en glad caramba. Nu har vi käkat lunch och ska ta oss ut i det fina vädret och lägga spår. Samt kanske plocka lite blåbär, nyttigt är det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0