Sunday...

... Ja denna morgon så vaknade jag klockan 12.10, klädde på mig på två sekunder och hoppade in i bilen. Följde med pappa till apoteket och köpte sån där spray som han har. Sen så handlade vi lite frukost. Nu är klockan 14.25 och jag sitter och leker med datorn.

Dagen som sådan blir nog inte speciellt livad. Kanske tar mig ut lite senare. Men idag så tänkte jag nog mestadels bara slappa. Eller det beror ju på om någon annan har nåt bra förslag på nåt att göra. Men det tvivlar jag på.

Challe, lulle och chrille kommer i alla fall sitta i huset och lana. Så det kanske inte är allt för roligt här hemma... Men pappa är ju trots allt ledig så man kanske kan pallra sig iväg ut någon stans med doggen. Men det får visa sig sen vad som händer.



Kanske bada vovve ? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0