Söndag =)

Godmorgon sveriget!

Vaknade dock för en timme sen. Har på den tiden hunnit klä på mig och käka frulle och smsat fredde. Sicken bra prestation micaela! Jo tackar tackar.

Nej men gårdagen var rätt skojig hur som helst. Jag tog mig en promenix över till min pappa i regn och hetta. Därefter satt jag och ringde runt ett tag. Det var nämligen så att det hade uppstått lite komplikationer... För husbilen var inte riktigt klar än. Så jag satte mig och letade boende som en galning. Ringde dom jag kännde, men fullt hos dom. Den ringde jag på anonser på blocket, fullt där med. Tills jag hittade en annons som precis hade kommit in. Snacka om att jag blev glad när den var ledig!! =)

Så då var det klart. Och jag tog mig en promenad med doggen. Vi blev osams, för han inte ville lyssna på mig! Jäkla pudel... Väl hemma igen så satt jag och cissi och mailade som galningar. Men lyckan var ändå den oväntade chatten som pågick från 19 tiden till klockan 2.. Så trevligt så!

Idag så ska jag pallra mig iväg till min kusin Erika som ska få en födelsedags present! =)
I förskott dock. Eftersom att jag inte är hemma på tisdag... Ska bli så skojjigt. Sen så ska jag över till pappa och packa. Åker imorn vettni. Ser fram emot det =)

Sedan imorn så ska jag färga håret... blondt... Attans bananer vad ugly det kommer bli... Men men. Efter det så ska jag och fredrik leka inne i stan, han ska köpa kläder så att allt blir perfekt :S ?? Ska han bli raggare lr?
Vi får se hur det blir...  Sen så börjar vi åka klockan 15-16 någonting.


Där havde någon blivit överkörd... (Utsikt från rågsvedsbron) Rest in peace mister...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0