Sommarlov dag 22 (Onsdag) Dagen då min pappa dör... (och förhoppningsvis återuppstår)


Vaknade klockan halv åtta denna morgon. Pappa var inte hemma. Jag som ville säga hejdå eller farväl. Regnade gjorde det, och riktigt kvavt var det också. Satt till en början och svarade på ett mail och efter det så tog jag upp telefonen och ringde Fredrik. Trevligt vare!
Gick tre varv runt parken med caramba, rätt imponerande. Men det var dock ändast för att städtanterna verkade läskiga =P

Nu när jag sedan kom hem så ringde jag pappa, han kommer ringa mig snart igen. Han ska in på sös klockan tio, stanna hjärtat och sen slå igång det igen. Det är en liten risk att nåt händer, men jag menar nån gång kan det ju hända nåt. Hoppas bara inte denna gång är den!

Dagen blir som sådan att jag kommer inte hitta på mycket, kommer mest vara orolig. Men sen så vid två så ska jag gå och klippa mig, måste bara komma ihåg det!
After that i have no idea. Hoppas på ett mail, men man vet aldrig. Skulle i alla fall vara trevligt!



Snälla, dö inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0