Snodde tessans test !! =)

Namn  -  Micaela
Ålder - Snart 18
Bor - Stockholm
Syskon - Lillebror
Född - 20 sept 1991
Ögonfärg - Grönblå
Längd -  167 cm
Sko storlek - 40
Höger eller vänsterhänt: Vänster
Stjärntecken - Jungfru
Hårfärg - Brunt
Födelseort - Sthlm ?!

DAGENS
Låt - Only one - Yellowcard
Saknad - Känner jag ja... Men säger inte av vem/vad...
Kläder - Shorts och en mysig tröja
Underkläder - Ja du... 
Mat - Fil & Banan, sen blev det min ugnsrätt som jag gjorde...
Köp - Ingenting idag
Göra sen - Kolla på en film och sen ut med rumpan igen...
Godis - Är nyttig, samt gillar inte godis så mykt...
Pinsammaste - Sprang på ip med hunden, nåt man inte fick göra...

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp?
- Det kan vara skoj om man inte gör det allt för ofta
Tycker du om godis? - Lite
Hur många gånger i veckan äter du godis? - Sällan...
Äter du oftast nyttig mat? - Nja jag vet inte...
Tycker du att du själv är söt/snygg? - Nej
Du ger mycket komplimanger till andra? - Är rätt dålig på det... 
Är du nöjd med ditt förnamn? - Jorå, undrar bara hur folket kom på det...
Du tycker att du själv är smart? - När jag behöver så ...
Vad är det sämsta hos dig? - Mitt självförtroende
Vad är det bästa hos dig?- Personligheten, snäll och trevlig... 
Har du bra självförtroende? - Som sagt, nej
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? - Beror på
Du tycker om att vara med tjejer? - Ja ?
Känner du dina grannar? - Hos pappa så hälsar jag på dom men hos mamma så vette fan... 
Vad har du för färg på dina underkläder idag? - Vitt
Äger du några Björn Borg kalsonger? - Jag brukar inte använda kallingar ...
Hur många? - Nada
Är du en Björn Borg-fjortis? - Nej?
Gillar du skolan? - Är riktigt skoltrött
Spelar du något instrument? - Gitarr
Sporter/aktiviteter har du gått i? - Gymnastik, handboll, ridning och gitarr
Har du några tatueringar - Nope men vill ha
Har du några piercingar? - Nej
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? - Ingen aning
Tycker du om djur - Japp

BRUKAR DU...
Sova - Dum fråga =)
Ta mediciner du inte borde ta - Nej?
Snusa - Aldrig
Skada dig - Nej
Klä dig i svart- Hahah aa
Lita på folk - Sällan 
Skada dig med flit - Nej
Drömma mardrömmar - Ibland
Gå i skolan - ja
Gå i kyrkan - Usch nej
Ljuga - När det behövs
Vilja dö - Jo men verkligen...

HAR DU...
För många vänner - Har tillräckligt många
Någon annan psykisk sjukdom? - Hm...
Skadat någon? - Inte med flit
Färgat håret - Aa
Egen dator - Ja
Gjort bort dig rejält - Har jag säkert...

ÄR DU...
Snäll - Ja
Snygg - Nej
Söt - Nej
Kort - Nah det beror på vem man jämför med...  
Klantig - Sometimes
Kär - Nja.. Tror icke det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0