Shopping...

Vaknade denna morgon i min säng som dock var fylld med massa grejjer. Allt ifrån datamusar till nycklar, kuddar samt en plattång. Ja så kan det ju lätt bli om man är riktigt trött och inte orkar rensa sängen. Hur som helst så sov jag helt underbart bra. Eller jag vaknade endel gånger. Men drömmarna jag drömde var bra. Jäkla massa ställen va jag på i alla fall.

Men klockan 11.38 så gick jag upp. Tog mig ett par knäckemackor och tittade lite på tv. Nå designerprogram. Efter det så gjorde vi oss redo, mamma och jag, för att åka till farsta och kolla på kläder. Alla affärer gick vi in i. Köpte två nagelack i fräna färger till kusin erika som vi ska åka och lämna imorn.

Vi mötte även elins mamma, som stod helt chockerad efter att sett en man pissa inne eller utanför köpcentret... Hajjade inte riktigt men aa.

Jag lämnade sedan farsta med ett linne och ett par jeansleggins, kan användas sedan nästa vecka på classic. Därefter så åkte vi och handlade. Och nu är vi hemma, har ätit och jag ska snart ta mig en promenad över till caramba för att sedan gå ut med honom. Vet inte när jag tar mig hem sen, om jag promenerar eller väntar på skjuts.


Kanske blir en promenad ner till ängen... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0