R.I.P Michael Jackson

Jo, folk kanske tycker att det är rätt segt av mig att skriva detta nu. Det var ju trots allt nåra dar sen nu. Kommer faktiskt ihåg hur jag satt där och chattade samtidigt då jag hittade artikeln på internet om att han hade dött!
I söndags vare, tror jag.

Har nu länge gått och irriterat mig på att alla verkar sörja honom. Och rabblar upp allt bra med honom. Det var ju lite annat när han levde. Han sov med små pojkar och gjorde si och så. Jag menar, glöms det bara för att nån går och dör?
Allt sånt känns så bortglömt... Inte för att jag inte tycker att det är aningen synd att han dog vid 50 års ålder eller så, och hans barn, dom ere synd om.

Men har i stortsätt hela världen byggt upp ett hat, eller i alla fall media, så tycker jag att det är rätt falskt nu när man börjar "sakna" och sörja honom. Rätta mig om jag har fel!



Här är en bild på honom också. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Kan inte säga att jag kommer sakna honom och inte heller att jag är glad att han dog. Han har väl gjort en och annan bra låt. Men ärligt talat så har jag inte lyssnar på honom så mycket. Vill även tillägga att han inte borde gjort så många operationer, han borde förblitt den han var ifrån början och inte nåt som knallar igenom folks mardrömmar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0