Plötsligt händer det =)

Denna dag har varit rätt chill. Älskade slutet av den dock =)

Vaknade hur som helst klockan 11, sträckte ut mig över sängen. Å så skönt det var. Sen så började jag kolla lite tv. Åt frukost, hittade flingor i skafferiet, det var länge sen. Sen så efter det så gick jag ut med caramba på en promenad. Och ja men visst så stack han efter en katt!

Där fick man stå och vänta. Sen återvände man hem och åt lunch... Nudlar. Helt ok. Så kollade man även på disneychannel. Sen blev det gitarrspelande ända tills pappa kom hem.

Sen vare rätt segt ett tag till framöver tills vid 18 tiden då vi knallade ut och gick i skogen med rumpan. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Det var faktiskt nice. Och när jag väl kom hem så väntade ännu en najs överraskning. Ler fortfarande.

Just nu så gör jag en paj. Sen middag, väldigt sen... Har inte ätit sedan klockan tre...


Bild från min och carambas promenad för två tre veckor sen... Då han blev ormbiten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0