Micaela goes nyttig =)

Hejsan gott folk!
Denna dag så vaknade jag klockan halv tio. Tvn funka inte, internet funka inte, dongeln till min dator var borta. PANIIK!! Eller inte. Jag satte mig vid datorn i alla fall, spelate lite seterra. Otroligt skoj. Nja kanske inte, men lärorikt. Usch, jag skulle baka kakor igår, men det var riktigt läskigt att tända ugnen så det blev bara deg. Jag åt lite av den imorse och fy faaan var jag mår dåligt av det. Usch... Nu ska jag i alla fall vara nyttig, ända till min födelsedag!! =)

En annan sak som var nyttigt var även att jag klockan 10.40 gick ut och sprang/gick, med doggen. Det är rätt jobbigt med denhär värmen. Men nyttigare blire dock.
Skulle springa på löparbanan tänkte jag. Så jag spännde fast caramba runt midjan för det går inte att sätta honom bredvid för då börjar han skälla (jäkla hund)... Men i alla fall så blev jag tillsagd att man inte fick springa där med hund. Vilket jag egentligen anade, men man kunde ju i alla fall testa.

Men jag undrar egentligen varför man inte får det, det är ju inte som att den går sönder eller så samt att jag kommer ju liksom inte tillåta att han sätter sig och skiter där... Men i alla fall så ska jag nog knalla dit ikväll och då jävlar ska jag ha med mig doggen... Revansch!!

Idag blire nog dock en rätt chill dag. Pappa åker till härjedalen fram och tillbaka så han är inte hemma förrns klockan ... ja... väldigt sent i alla fall. Och därmed har jag lovat att vara hundvakt. Åt min egen hund. Men i alla fall så ska även challe och jag kolla på massa filmer. Är lite sugen dock att se på Dity Dancing, men jag vet inte.

Men nu ska jag i alla fall hoppa in i en nice dusch. Kalldusch. Sen ska jag förmodligen äta frukost, om jag inte mår allt för illa. Kanske dricka lite vatten om inte annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0