Master chef ;)

Sitter här nu, käkar lunch =)
Min egna köttfärssås och så pasta till det... Fy faan vad jag är duktig på att laga mat. Men bara till mig själv! =) Så att ingen förväntar sig nåt.

Men hur som helst så vaknade jag klockan 11 denna underbara morgon *host*... Gick upp och sen ut med doggen. Rätt nice faktiskt med en liten morgon promenad. Efter det så gick jag hem, gjorde mig en smoothie och kollade på dirty dancing. Vet inte hur många gånger jag har sett den.

Nu så har jag precis plockat lite här hemma. Tror jag ska slänga i en maskin med tvätt... Men måste ringa pappa först å fråga hur man gör... Sen så ska jag väl ut med doggen en sista promenad innan jag drar till min mor.

Sitter just nu och smsar med elin också. Hoppas hon vill göra nåt med mig! =)
Det var så länge sen liksom.


Eller varför inte läsa denna? Måste ju ta tag i det nån gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0