Lite uppdatering =) The latest news from Vad...

Hejsan!

Dä har man åter igen rensat allt på datorn. jippie. Denna gång var det dock inte lika mycket. Och now its alive!!! *Hallelujah kör*

Just nu så ere room raiders på tv, har vart det sedan jag vaknade. Och så regnar det ute. Idag så ska det bli lite experiment. Ska försöka göra en kycklinggryta, men vi får hoppas att jag lyckas. Wish me good luck!!

Jag har även gjort bort mig denna morgon också, hatar det! Men det kanske lönar sig. Någon kanske har kul åt det.

Helgen ser ut såhär. Kanske ridning imorn, och sen så ska jag till rättvik på söndag och vara där tills på onsdag sen vette fan. Men det är rätt intressant ändå. Men det är badförbud i siljan. Just my luck! Men om det regnar så spelar det ju ändå ingen roll...


Sommarväder, vart är du?? =(

Ps. Jag har även börjat tänka jävligt mycket på engelska... Liksom insaine. Inte för att jag inte brukar göra det, men nu ere liksom hela tiden!! =S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0