Jobba ...

Ja då var man hemma igen. Har vart med pappa på jobbet. Åkte till rimbo... Kommer ihåg när jag var där nån gång förut, vi åkte dit tidigt som attan och spelade match, vilka minnen =)
Hur som helst så jobbade vi lite där. Vi tog varsin hamburgare och sen rullade vi hemmåt mot rumpan. Stackarn, det är så synd om honom när han får ligga hemma ensam så jag kommer vara här medans pappa kör iväg tillbaka till rimbo och kör tillbaka folket dit dom kom från. Sen efter det så ska vi kanske ut och övningsköra!!
Jag ska visa att jag är pro =)

Sen ikväll så ska jag eventuellt över till mamma, tänkte ringa och fråga henne om jag kan komma dit imorn. Men vi får se...


Rättvik =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0