=)

Ja klockan är rätt mycket. Jag är fortfarande uttråkad och känner att jag håller på å bli tokig om inget händer snart... Snart ere bara en vecka kvar tills classic, så fucking underbart!! Samt att fredde kommer hem på lördag, imorn, eller jag hoppas han kommer hem. Men tror att han sa att han skulle till landet... Hm...

Kvällen har vart som sådan att jag har lagat mat, kött potatis och bea sås (kan icke stava det). Sen så har jag tråkat ihjäl. Pappa, challe, jag och hund var ute och knallade lite. Och sen så nu har jag spelat lite gitarr. Jaa det ver typ det.

Men nu ska jag sova innan jag blir helt galen. Asså jag vet fan inte vad som har hänt med mig... Hm... Knasigt värre!!


Snart rättvik =) Party party!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0