250109

Goddag, jag orkade inte skriva något igår. Så det får väl bli en liten summering av helgen liksom. Kan ju börja med lördagen, då vare så att jag skulle spela match, så vi hämtade upp min faster som jag fått att åka med och kolla. Hon visste typ inte vad handboll var, så det var lite skoj att hon kunde följa med.
Matchen gick väl inte så värst bra, jag fick även två minuter och jaa så var det.
Därefter lämnade vi min faster och for vidare till länna och köpte skor. Därefter blev det dags å köpa lite tapeter.
Sen, resten av kvällen så blev inte så mycket mer gjort än att bara busa med caramba i parken...

Idag har jag i stort sätt bara kollat på innebandy, och sen så har jag inte gjort så mycket mer ...


That's that!
// Mickan

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera!

2009-01-28 @ 18:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0