190109

Hejsan åter igen

Idag var det skola igen efter helgen och efter att man hade varit sjuk.

Till en början så ville jag inte gå upp, och sedan när jag väl gick upp så blev det lite brottom, hade en 15 min på mig och hittade inte allt jag skulle ha med. Som till exempel så hade jag inga shorts hos mamma, och det skrattretande var att jag visste precis vart dom låg hemma hos pappa. Men men, sen i alla fall så kom jag utanför porten, och i riktning mot bussen. Trodde att jag skulle komma sent men ikke, var där vid halv.
Men jag blev lite fundersam när jessica var borta. Men jag hoppade på bussen när den kom, och sedan ringde jag jessi. Hon hade fått skjuts av johans mamma, typ, eftersom att johan var sjuk och satt nu i hallen och väntade.
Ganska så snart var jag framme vid hallen.

Jag började med lite knä övningar, men övergick sedan till att titta på de andra. Det ilade i knäna samt att ögonen gick i kors. Det blev inte bättre av att bara sitta och titta, men men. Vaknade någon gång när jag höll på att få en boll på mig.
Sen tillslut så var lektionen slut och vi gick till omklädningsrummet. Där blev det en livlig diskussion, eller kanske inte livlig men i alla fall en diskussion.
När vi var klara där så lunkade vi ut i snön, mot matsalen och så åt vi. Vi satt även där ett tag innan vi gick mot klassrummet. Efter det så var det naturkunskap, där vi tittade på filmer och sen pratade daniel ganska mycket. Det följdes av psykologi, där vi delades in i grupper och skulle prata om nå frågor. Alla i min grupp utom en hade inte gjort dom där frågorna, så det gick ju prima.

Tillslut så tog äntligen lektionen slut, och jag tog bussen till högdalen. Några minuter senare så hämtade pappa mig å så åkte jag till honom. Käkade lite, gick till apoteket som jag inte visste fanns. Vid apoteket kom någon konstig människa med en hund som var helt tokig och gick fram mot Caramba och mig, fett skum. Men men min hund var helt coollugn medans den andra hunden vrål skällde. Därefter så kom mamma och hämtade mig och nu kollar jag handboll, sverige leder.


Det är väl typ det bara.

// Mickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0