180109

Godmorgon =)
Till skillnad från alla mornar denna vecka så är denna väldigt grå, och inte en trevlig syn. Men trots det så ska jag inom kort bege mig ut i skog och mark för att tillsammans med bror pappa och hund gå och spåra. Sedan efter det så ska vi till min faster, som jag inte har vart hos sedan typ förra julen. Men det ska bli lite trevligt.

Igår så åkte jag med mamma och pudeln till sköndal och kollade när mitt lag spelade match, det gick bra och vi vann. Därefter blev det lite lunch break och sedan ut till fisksätra. Till en början så hittade inte mamma och vi hamnade på värmdö, men när jag senare tog upp den lilla kartan så gick det bättre.
Fem minuter sena blev vi, men det gjorde säkerligen inget. Det var dock en rolig match, killarna dom mötte var knappt ens halva hais killarnas längd samt att dom förmodligen valt fel sport, så som dom sprang och sparkade på allt som rörde sig och slogs med klubborna. Domarna verkade också vara på fel ställe, kanske är det bra om man kan dömma, innan man kliver in på planen och dömmer en seriematch.
Hais vann i alla fall. Och vi åkte hem, hem till pappa. Sedan så va det ganska chill, challe bakade bullar, och dom bränndes i botten. Så nu här på morgonen så existerar som inte längre.

Ikväll ska vi även till mamma och sen så imorgon så börjar skolan igen, är fortfarande lite krasslig som jag har vart de senaste veckorna men det börjar ordna upp sig. Pallar inte vara sjuk mer...

Men nu bör jag göra mig i ordning innan dagen helt plötsligt e slut, klockan är fan 12.11 ojj ojj, vaknade för en timme sen.
// Micaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0